Меню
 Каталог
 Випадкове фото
 Наша кнопка

Отримати код
 Оголошення

Головна/ОголошенняТеги:

09.11.2010 Студентський наступ "НІ постанові 796"

Ми не лише "ПРОТИ"! Ми "ЗА"

- за повну відміну постанови №796
- за підвищення стипендій
(до прожиткового мінімуму і прив’язка до нього)
- за здешевлення їдалень
(прозорі тендери і відсутність націнок)
- за публічну фінансову звітність
(від адміністрації ВНЗ до міністерства з публікацією звітності на електронних ресурсах установ)
- за вільний вибір предметів
(формування навчальної програми спільно з викладачами факультету)
- за підвищення зарплат викладачам
(зменшення навантаження і підвищення зарплат, що дозволить займатись науковою діяльністю)
- за цілодобовий доступ до гуртожитків, студентам, які там проживають
- за доступну освіту
(збільшення держзамовлення і прозорість формування ціни за проживання в гуртожитку та ціни за навчання - для студентів, що навчаються за контрактом)



В розвинутих країнах будь-які спроби перекласти фінансування освітньої галузі на плечі студентів стикаються з масовим опором молоді. Досвід студентського руху Франції, Греції, Австрії, Німеччини, Болгарії, Хорватії, Італії, Чехії, США(особливо штату Каліфорнія), Іспанії, Ізраїлю, Великобританії та Нідерландів демонструє, що жодне з прав та свобод які мають на сьогодні студенти не було подароване їм дбайливим дядьком з міністерства освіти, а навпаки виборювалося у влади й адміністрації вишів спільними зусиллями.

Сьогодні держава вчить тих, хто завтра буде годувати її.
І саме тому вона мусить робити це БЕЗКОШТОВНО!!!
Досить відбиватись від вигадок знахабнілих чинуш!
Настав час студентського наступу!



Студент не є власником зайвих коштів!

Університет не є базаром!

Знання не є товаром!

СВОБОДА !!!
РІВНІСТЬ !!!
СТУДЕНТСЬКА СОЛІДАРНІСТЬ !!!
 


Прочитано: 924
Голосів: 8
Оцінка: 3.75
Оцініть допис:12345
Опублікував:
Катерина Загородня
eiforiaKZ@gmail.com
0967845968
Всі дописи автора



Коментувати
Ваше ім'я
Email:
Коментар:
 

10.11.2010 13:26 - Heathen
"СВОБОДА !!!
РІВНІСТЬ !!!
СТУДЕНТСЬКА СОЛІДАРНІСТЬ !!!"

))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
дэржитэ міня сємєро!!)))))))))))))
10.11.2010 18:11 - Зонд
приходь на акцію
потримаємо і не тільки семеро!
гідне діло ХУУП буде!!!

11.11.2010 13:19 - Heathen
ми живемо у охлократичній поліцейській державі, невже так важко зрозуміти що ці акції лише черговий експеремент із свідомістю молоді...
11.11.2010 19:00 -
Святозар
===ми живемо у охлократичній поліцейській державі, невже так важко зрозуміти що ці акції лише черговий експеремент із свідомістю молоді...
Не намагайся пояснити. На тебе зара навішають ярликів, шо ти не шариш, ти сидиш і тільки язиком мелеш і т.д.
Пройде 1-2 роки і вони самі зрозуміють, що займаються симулятивними акціями протесту. А на їх зміну прийдуть нові :-)
Це треба пройти :)
13.11.2010 17:27 - Ірця
"Університет не є базаром!" - ше й як є.
"Знання не є товаром!" - оцінки є товаром. а зараз це головніше.
13.11.2010 20:11 - Зонд
Ірця, ви така розумна
все правельно кажете.
але ви не робите нічого шоб те спростувати ті вислови.
і шо все було навпаки.
ви тільки тут виписуєте свої думки.
і там різні халепи, інформуєте людей?
ЧИ МОЖЕ ВИ ДІЄТЕ????
13.11.2010 21:18 - Святозар
Зонд.
Не знаю, чи робить щось Ірця, але ця ваша акція це точно не дія, це симуляція діяльності. Адже результату повний 0.
А все тому, що ви, на відміну від студентів Греції чи Франції - БОЯГУЗИ (не ображайтеся, але так воно є).
Вас зібралось чоловік 20-30 біля Дитячого Світу, і там ви висували вимоги якомусь міністерству, яке знаходиться десь там в Києві.
Але давайте зробіть акцію, щоб змусити щось зробити рідний деканат чи ректора? Скільки вас прийде? ЖОДНОГО!!!

Якщо назбираєте 5 чоловік, які не побояться забарикадуватись в кабінеті у ректора, наприклад з вимогою "за цілодобовий доступ до гуртожитків, студентам, які там проживають...", то я долучусь і приведу з собою ще 5.

Якщо вас не назбирається зі всього університету 5 чоловік, тоді про який захист студентських прав може йти мова?
"Свобода, рівність, студентська солідарність"... це все порожні гасла, якщо їх відстоювати лише плакатиками біля Дитячого Світу.

То що, коли йдемо "на штурм" ректорату заради нічного відвідування гуртожитку?
14.11.2010 15:00 - Ірця
Зонд
так, я дуже розумна і в ситуації, яка склалась в нашій освіті саме власний розум мені допомагає не купувати оцінки - тим самим зайвий раз доводячи, шо унівєр таки є базаром. махання плакатиками це справжня дія? тоді я прихильник набагато радикальніших дій, бо шоб махати плакатиками розуму багато не треба. ідея Святозара з барикадуванням в кабінеті ректора мені дуже до вподоби, як жаль шо довбаний хну я закінчила в цьому році і весь викладацький склад (крім декількох толкових персон) не зрозуміє такого вчинку!! але якшо все-таки наважитесь на такий вчинок, то пишіть сюди ж, я "буду учавстовать".
15.11.2010 12:24 - Святозар
Усьо... Зонда як вітром здуло
15.11.2010 15:19 - Ірця
та нє, пішов народ організовувати, так шо крєпісь)))
15.11.2010 17:04 - Зонд
ви мене взули!
накривайте на стіл!
святкуйте
16.11.2010 20:21 - Heathen
"ви мене взули!
накривайте на стіл!
святкуйте"

Погиб поэт, невольник чести(((
17.11.2010 11:46 - Святозар
Зонде, а якщо ми знизимо ставки.
Якщо тепер треба тобі зібрати не 5 а 3 чоловіка?
17.11.2010 13:51 - Леся
Святозаре, для чого знущання? Студенти маюють свою позицію, вони пробують вирішувати проблеми, які стосуються їх особисто. Якщо у вас з Ірцею, Heathen та іншими є якісь конструктивні ідеї як цій ініціативній групі таки досягнути мети та зробити кампанію якісно, то ДОПОМОЖІТЬ ЇМ. А от так сидіти і паскудити...може кожен. А чи варто?

Ти ж сам знаєш, яка є важка громадська робота. Для чого ж ти насміхаєшся зі своїх колег?
17.11.2010 14:04 - Святозар
Лесю, я не насміхаюсь, я щиро хочу допомогти.
Я ж кажу, якщо назбирається ТРИ студента, які готові реально і дієво відстоювати права відвідування гуртожитків, тиснувши безпосередньо на ректора (в компетенції якого це питання вирішити), то я готовий долучитись і привести з собою ще 5 чоловік.

А оці мітинги з плакатиками то все фігня повна (я прекрасно це розумію, оскільки в 2006 теж будучи викладачем університету організовував студентський мітинг в Хмельницькому. І зараз чітко розумію що це все дурня, поки студенти не будуть готові до якихось більш рішучих дій, окрім плакату і мегафону... )

Ось те що було з підприємцями біля ОДА вчора, ось це вже протест. Це варто осмислення і підтримки...

17.11.2010 14:17 - Леся
Святозаре, ти ж знаєш, що я не надто люблю влазити в такі дискусії, але те, що я побачила-справжнє насміхання. До чого тут "приведу 5 чол."? Якщо маєш конкреті ідеї, візьми того Зонда, зустрінься, поясни що так і так, це робиться таким чином.... а там диви і інші студенти підтягнуться, переосмислять форму протесту.

Я тебе дуже прошу, не збивай пил молоді, бо це якраз та рушійна сила, яка хоче щось робити. Якщо їм відбити охоту сьогодні, то завтра вони і пальцем не поворухнуть...
17.11.2010 15:27 - Ірця
ага, це класніше виглядатиме, подзвонити і сказати : "чуєш, хлопче, якшо хочеш протестувати солідно - можу навчити!")) не треба нас вчити як вчити інших! *ROFL*
17.11.2010 15:49 - Святозар
===До чого тут "приведу 5 чол."? Якщо маєш конкреті ідеї, візьми того Зонда,...
А до того, що не можна допомогти тому, хто сам не хоче відстояти свої права.

===Я тебе дуже прошу, не збивай пил молоді,
Пил молоді (як і пил будь-кого) збивають безглузді і безрезультативні ходіння і стояння з плакатами. 4-5 таких акцій, і люди розчаровуються взагалі в будь-яких формах політичної боротьби...

===бо це якраз та рушійна сила, яка хоче щось робити. Якщо їм відбити охоту сьогодні, то завтра вони і пальцем не поворухнуть...
Треба дивитись правді в очі. Якби рушійною силою була молодь, то ми б бачили величезні молодіжні виступи, натомість вчора я бачив величезний консолідований виступ підприємців.

Короче мораль: студент готовий набити морду своєму одногрупнику, за поганий вислів, але він ні за що, не забарикадується в кабінеті декана чи ректора, оголосивши вимоги на захист своїх прав...
17.11.2010 16:08 - Леся
Андрію, от ми і повернулись до початку - навчи їх. Я, наприклад, також багато чого боюсь робити (більше від не знання), але коли мені приходить допомога від знаючої людини, то додається і впевненість, і сили..))))

Підприємцям, звісно-респект, але в них, і мотивація більша. Не варто порівнювати. До речі, підприємці на майдані і зараз.
17.11.2010 16:13 - Леся
Ірця, тобі смішно? Що смішного в пропозиції допомоги?Впринципі, мене це не здивувало.
Ти маєш якісь ідеї? Чи так просто зайшла погутарити? Якщо останнє, то пробач, в мене немає на це часу.

17.11.2010 18:10 - Ірця
еге ж мені смішно. ти взагалі доволі кумедна в дискусії : критикувати ніззя, треба казати шо всьо афігєнно і правильно!!))) Святозар вказав на важливий момент : "не можна допомогти тому, хто сам не хоче відстояти свої права." але твоя реакція мене зовсім не дивує..що ж до різнопланових мотивацій у підприємців і студентів : хто ж студентам винен, шо їх задовольняє сучасний світ освіти і все, що в ньому відбувається?? для цього є власна голова на плечах і почуття гідності, але в процесі навчання у вишах видно ці якості добряче атрофуються.
17.11.2010 18:28 - Святозар
Леся, ти дивна людина. Сама мені вказуєш типу "не критикуй інших", а сама сидиш тут і критикуєш мене :-)

===Андрію, от ми і повернулись до початку - навчи їх.
Таке враження, що ти не читаєш те, що я пишу.
Я ж готовий провести безкоштовний тренінг :) , лабораторну роботу по відстоюванню прав студентів на цілодобове відвідування гуртожитків.

Тільки бачу, що назбирати на мою лабораторну роботу 5 чоловік не можуть. Навіть 3 не можуть.

Одного разу, коли я ще працював викладачем в нашому ХНУ, мені жалівся один знайомий, що типу з економічної якоїсь кафедри викладачка знахабніла, зі всіх вимагає бабло і не хоче без нього приймати і т.д.

Коли я запропонував, що давай зара зберем з десяток своїх людей, зайдем на кафедру з харчами і каріматами і не підемо звідти поки в присутності ректора викладачка не вмотивує, чому вона не приймає курсові.

В нього був такий вираз обличчя, ніби я йому сказав "продай печінку".

В результаті він забашляв як і майже всі в його групі...

PS. І не треба "умнякувати", що ось ці акції з плакатиками щось змінюють, ти ж сама це розумієш прекрасно.
Бо якби ти вірила, що вони змінюють, то сама б прийшла їх підтримати.


17.11.2010 19:16 - Heathen
Леся, зрозумійте, показушне ходіння з плакатами по центру міста це не протест, а флешмоб у розумінні пересічного студента та чергова спроба маніпуляції їх свідомістю.

Питання про збільшення розміри стипендій, місць у гортожитках, якісного харчування, книжок, мат/техбази ВУЗів піднімались не одне десятиліття. Це лише зручний інструмент для маніпуляцій настроєм студентсва, та якісне підгрунття для масштабних соціальних експерементів. Жодне питання що піднімалось років із десять тому назад не було вирішене жодним із урядів чи парламентським скликанням.
Зрозумійте, т.з. демократія - це ілюзія що дає враження ніби людина наділена ефемерною свободою вибору, голосу, дій, тощо... але це фантасмагорія і не більше. Все ваше життя підпорядковане неоднозначним по своїй внутрішній юридичній структурі нормам права та позбавлене будь якої можливості піти їм всупереч, так як на кожну вашу контрдію передбачена карна санкція.
До чого ця писанина? До того що такого роду акції - це чітко сплановані зверху "брожения умов" які підігрівають внутрішню конфліктність особистості, це хитрий психологічний хід, так як конфліктна людина втрачає пильність та здатність ясно аналізувати те що відбувається навколо неї та давати об"єктивну, ваважену оцінку.
17.11.2010 19:57 - Леся
Андрію, добре що ми одне одного зрозуміли)))))
І все ж, те як студенти відстоюватимуть свої права лежить на нас з вами, бо як ми їх навчили і підказали, так вони і робитимуть.
17.11.2010 20:02 - Леся
Heathen, я то прекрасно розумію. Мову веду не про форму протесту, яку в даному випадку обрали студенти, а те як ви їх розкритикували і познущались над їхніми щрими переживаннями. Я вважаю, що це не є правильно. Чому, я вже пояснила Андрію.

Хтось обирає ходу з плакатами, а хтось - ходу зі смолоскипами...але це не означає, що хтось кращий за когось
17.11.2010 20:50 - Святозар
===Андрію, добре що ми одне одного зрозуміли)))))
Ні, ти мене так і не зрозуміла, судячи з твоїх дописів :)

===І все ж, те як студенти відстоюватимуть свої права лежить на нас з вами, бо як ми їх навчили і підказали, так вони і робитимуть.
Ну то не заважай вчити.

===а те як ви їх розкритикували і познущались над їхніми щрими переживаннями.
Якби переживання були щирі, то ми б з тобою вже б забарикадувались в кабінеті у ректора.
Зменшимо ставки, вже не 3 а 2 студента знайдеться???


===Хтось обирає ходу з плакатами, а хтось - ходу зі смолоскипами...
Не плутай заходи вшанування, з мітингами. То абсолютно різні речі. Тіщо ходять зі смолоскипами, роблять це не для того, щоб хтось там звернув на них увагу і дослухався до їх вимог.

===але це не означає, що хтось кращий за когось
а десь йшов порівняльний аналіз хто за кого краще?
Леся, не створюй іллюзій в своїй голові.
17.11.2010 21:04 - Святозар
Короче, мені вже не цікава ця дискусія.
Підсумую наостанок: У НАС НЕМАЄ СТУДЕНТІВ ЯКІ ХОЧУТЬ РЕАЛЬНО ВІДСТОЮВАТИ СВОЇ СТУДЕНТСЬКІ ПРАВА (не тому що студенти погані, а тому що їм насправді до лампочки чи будуть платними енки, чи будуть цілодобово відкриті гуртожитки і т.д.)
18.11.2010 09:49 - seitar
Студенти ніколи не підуть на більш радикальні дії, оскільки більшість не впевнені в собі. Вони бояться, що після конфлікту з університетом у них не буде можливості "затирати" проблемні предмети. Багато хто навпаки радий, що завжди є можливість вирішити питання баблом.


18.11.2010 09:55 - Ірця
"Багато хто навпаки радий, що завжди є можливість вирішити питання баблом." - і ось у цьому вся заковика. такий стан речей задовольняє студентів, а ви кажете університет не базар..
25.11.2010 01:04 - актив
16 листопада відбулася зустріч оргкомітету акції з начальником управління, на якій йому були передані зауваження хмельницького студенства щодо проекту нового закону про вищу освіту.
17 листопада було створенно незалежну профспілку "Пряма дія"
29 листопада начальнику управління будуть передані зауваження профспілки щодо нових правил вступу до вишів

процес йде.
методи бувають різними.
можливо дійде справа й до окупаціїї аудиторій. час покаже.
дуже добре панове, що ви даєте гарні поради.
 Хмара тегів
КВН Каша Сальцова Крихітка Кут СУМ Україна ХУУП Характерне козацтво виставка екологія конкурс концерт кохання культура мистецтво молодь музика психологія фотовиставка фотоконкурс

Всі теги
 Популярні дописи
· 1: Об’єднаймося заради добрих справ - 20
 Обговорювані дописи
· 1: Об’єднаймося заради добрих справ - 0
© Copyright 2009 Хмельницький молодіжний портал

Про Молодіжний портал